Borta bra...

Men hemma ännu bättre!! Jag har nu varit hemma i ett antal dagar. Åh vad jag har hunnit med både det ena och det andra...Träffade en hel del människor som bor på varma och ludna platser i mitt hjärta!! Jag har ätit upp de få kilo jag lyckats skaka av mig i Spanien och jag har njutit av att vara svensk!! Men nu är det snart dags igen att åka hem...Hem för tillfälet är Spanien, Valladolid i ett rum i en fyra :( Det ska bli skönt att inte leva i en resväska men just nu är det typ det enda jag ser fram emot!

Det har varit värre att vara hemma än jag trodde. Jag låg häromdagen på soffan och undrade vad Fan jag egentligen håller på med? Är man klok?? Egentligen? Jag lämnar allt som jag har kärt, hund, vänner och familj och flyttar till Spanien...Nej ibland undrar man! Men å andra sidan är det tidsbestämt och att längta till något kan vara ganska skönt ibland. Jag menar skulle jag inte ha hemlängtan när jag är borta så skulle jag ju tycka att någonting var fel...lite iaf...


Är det konstigt att man längtar hem nångång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0