Från en annan del av Världen

Jag är nu hemma, i det så kallade hemmet, i Valladolid. Jag har rest och rest och rest och rest! Det tog sin lilla tid men till slut kom jag fram och alldeles nyss gick jag upp...Vända på dygnet någon :) Resan gick bra men det är så förbannat långtråkigt att åka själv! Tacka gudarna för mp3 och dator. Tack lillebror för min nya fina mp3 :)

Har även bryskt och raskt slängts tillbaka till spanskan. Har redan haft tre diskussioner om saker och ting. Skönt att veta att det sitter kvar lite iaf...även om man tenderar att slappna av när man är på semester som jag har varit :) Åkte förresten med ett nytt gäng svenskar som skulle ta sig ner till Kanarieöarna igår...PEPPARKAKA!! Jojo men jag ska inte misströsta vädret här är faktiskt nu över förväntan och det är runt 13 grader ute och sol! Nästan att jag vill ta mig en liten öl på bryggan på stranden, bara för att jag kan...såhär dagen innan nyår! Igår när jag åkte från mamma var det -7 grader alltså är temperaturskillnaden mellan där och här ca 20 grader...Inte illa pinkat, inte illa alls!!!

Nähä om man skulle ta tag i resväskan, som för övrigt fick övervikt igen men jag slapp betala-Yes!, packa upp allt och komma iordning lite. Jag ska ju trots allt stanna här ett tag!



Det kanske blir en lunch i skuggan, en siesta vad vet jag...? 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh.. vi fick på tok för lite kvalitetstid =(



Jag borde kolla upp resmöjligheter i vår..



Saknar dig .. puss

2008-12-30 @ 19:32:31
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0