I heart Belgium

Fick en kommentar att det skulle vara festligt att ha bildbevis på den nämnda händelsen med the Tram. Jag skulle vilja påstå att jag är ganska glad att så inte är fallet...Mycket nöjd att min lilla vurpa inför Belgiens kung och fosterland fastnade på plåt. Men tack för omtanken...

Dock gjorde lite andra bilder det :) 


Manneken Pis i sin fina Brandmannaklädsel!


MIna tre små grisar som jag hälsade på! Fr vänster Jo, Dieter och Olivier. Märk väl att ölen i handen anses vara en väldigt STOR öl...Jag skulle säga normal-size :)


Kolla den sky-linen i Ghent!! Bara måste älska den...


Jag vill också ha en Lustgård med skridskobana runt. Som att jag skulle behöva sitta på kudde i veckor efter ett varv på en sån bana!! Eller iaf ha en fastspänd på baken...och en livvakt för när jag går genom isen...


Dieter med sin bästa vän...Den bästa vännen är inte Jo som man ser tröjan på!!


Happy happy!!


Nej jag är varken trött eller bakis...or am I? Heheh



Hade tänkt lägga upp mer pics men tröttnade eftersom det tar så förbaskat lång tid!! Men lite bilder blev det iaf :)


Men det är någon i Brunnsparken som gråter
Som ser julen i annat perspektiv 
Som är ensam när skuggor kommer åter
Och förmörkar tankar, själ och liv





Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, hur va Ghent? Henke och jag va ju nästan på väg dit i somras men blev för dyrt! Va härlig du är =P du kan då konsten att göra dig känd, haha!!! Saknar dig gumman men snart ses vi! Hoppas du orkar med mig och Ida en stund på torsdagen! Puss

2008-12-10 @ 09:14:17
URL: http://lillgurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0