Snipp snapp snut

Snart var 2008 slut!!

Åh vilket år det har varit. Tjofadderrittan lambo...Mycket sång, mycket dans, en del naket och massa trams! Mitt 2008 har varit bra, det har varit mycket bra! Från bra till ännu bättre....2009 ska rocka! 

Sitter nu och preppar för en nyårsfest som skall bli utöver det vanliga. Främst då för att jag befinner mig på okänd mark :) Men det skall bli kul...Favorit i repris kanske!! 

Har en massa bra ny musik på dator för tillfället!! Precis i detta nu spelas Byz- Do you wanna fuck...åh vilka minnen det väcker...Grupp 10 och alla våra fester och allt...Shit det var tre...nej fyra år sen det var...Man börjar bli gammal!! Och 2009 kommer jag att bli ännu äldre...Men det är en tröst att alla andra också blir det! 

För er som inte har sett det eller hört talas om det så är jag för tillfället blond! Jepps Sofy goes very swedish and blonde!! Inte så fult som det kanske låter...Ganska kul att testa något nytt!! Ikväll skall det testas i Spanien...ett land där blond inte är ett begrepp som är vanligt!! 

Men nu skall jag tillbaka till min skumpa och matlagning!

Till alla som jag känner: Ett förjävla gott nytt år och hoppas att er nyårsafton skall rocka! Det skall min!! Puss puss på er



Happy new year, happy new year, may we all have a vision now and then...

Kommentarer
Postat av: malla

Gott Nytt År Gumman:) hoppas du har haft en trevlig kväll/natt! puss

2009-01-01 @ 11:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0