Sofi = Ballong

Jag känner mig som en stor, fet luftballong! Jag är precis hemkommen från en dag på väggarna. Det började med att vi hade en bjudning av lunch hos Maria. Maten var visserligen nyttig, men efterrätten och vin/champange gjorde inte magen mindre full!! Sedan bar det av hem för att fortsätta att dricka lite vin...:) Å sen till en av lärarna för att proppa i sig Chocholate con Churros! Smaskigt värre men magen har ju sett bättre dagar...Så just nu känner jag mig lite som jag skall lätta från baken och flyga iväg...Det som håller mig kvar är de enorma sandsäckarna på var sida av magen! Usch att man aldrig lär sig att inte äta såååå mycket!

Jag bakade förresten lussebullar igår som blev en stor hit här i Spanien. Så imorgon ska jag bjuda alla mina elever på var sin liten bulle om de kommer och kollar på min filmvisning. Tur att man var bagare i ett tidigare liv :)

Nu skall det kollas på "How the Grinch Stole Christmas" och göra frågor...:)


I'm out of time and all I got is four minutes, four minutes...

Kommentarer
Postat av: becca

hej vännen!!visst va det imorrn du skulle komma till svedala? å när skulle du tillbaka till spanien,funderar nämligen på att komma ner å hälsa på nu under mitt lilla jullov =) kramkram

2008-12-17 @ 20:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0