Världen är orättvis!

...och jag, jag blir aldrig kung!

Fy fucking fan för denna dag...17 dec har enligt mig inte existerat.... FRUSTRATION!!!

Den pjäs som jag har jobbay med här hela terminen skall redovisas på fredag! Skulle ju ha kickat ass att få se vad de har utvecklats till!! Men men sånt är livet! Ibland undrar man dock över sina beslut, som om det verkligen var en idé med att åka hem nu på torsdag! Vill faktiskt se deras produktion :( Aja bara bita i det överjästa äpplet och se glad ut!

Ljuset idag var att jag fick ett mycket gulligt kort av mina elever. De hade gjort ett egen designat julkort. Utanpå inget märkvärdigt men inuti: GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR stod det...å ja det stod på svenska :) Så gulliga de är och sen fick jag ju även det signat av alla stjärnor i klassen..Så kul :)

Nu ska jag packat...för skit Spainen ville inte ge mig plats på en buss imorgon så jag ska åka nu ikväll runt kl 00.30 för att hänga på flygplatsen...Kul..NOT!! Så nu ska jag packa för glatta livet :)


Lite så jag jobbar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ikväll får jag träffa dig!! Söta du!!

2008-12-18 @ 09:18:58
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0