All night long...

...all night...all night!! Lite Lionel Richie har ingen dött av än vad jag vet...perferkt att pumpa upp sig för en kväll på stadens gator med den mannen :) Idag är det personalfest och den drar igång inom en timme så jag håller på med de sista detaljerna på mig själv för at bli vacker...det innebär att jag sätter på mig kläder hehe!!

Jag är så fruktansvärt trött idag, gick och lade mig typ jättetidigt igår men har ändå var hur sjukt trött som helst idag. Det är väl all min energi som börjar sinna... Men den kommer nog snart tillbaka!! Idag har jag haft drama med min "egna" klass. Det gick so and so...jag vet inte hur de stackars själarna skall lyckas att sätta upp denna teaterföreställning. Knacklig engelska, dåligt utförande och allmänt ointresserade..Hur skall man vända det? Japp ja det är där utmaningen ligger. Men jag skall nog lyckas...har ett par ess i rockärmen som jag skall spela! Idag värmde vi upp med 1,2,3 OST- hahah mycket rolig lek!! Tänk att få vara ung och leka dagarna i ända igen...Man vet inte hur bra man hade det när man var barn :)


Dagens låt: There's a class for this- Cute is what we aim for...Partaj partaj...Svängigt och smårolig låt!!

Dagens whoppa: Hur mycket spanska som jag faktiskt nuförtiden förstår och kan hantera...Tänka sig idag jhade jag, JAG, grammatikundervisning på spanska :) Mäkta stolt!!

Dagens noppa: Jag vill också spela teater...jag saknar det så fruktansvärt!!


This is a party without the people... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0