Är det såhär när man är kär när man är liten...

Ja tänka sig att få vara ung och hopplöst kär i kändisar och människor till höger och till vänster igen...Ah Goood times!! Nu är man äldre och realist...man inser vad man kan förvänta sig och inte...Lite bittert men lite skönt också! Måste säga att jag saknar känslan av att vara lite småkär, det är ett skönt sug i magen var gång man stöter på den där speciella någon. Men det är svårt att bli småkär här, jobbet är antigen väldigt för unga eller ganska för gamla. Svårt att träffa någon ute eftersom det är en STOR stad och chansen att träffa någon mer än en gång är ganska minimal...Äsch jag vet inte!! men iaf kom å tänka på att jag saknar suget lite ibland...och knottrorna...

Jag vill inte gå till skolan imorgon...känner bara för att vara hemma och inte göra någonting. Men kommer säkert att känna annorlunda imorgon när jag kommer till skolan. Dock är det min tråkigaste dag imorgon...det är dagen då jag bokstavligen inte gör ett skit förutom att stå och glo...Kul!! Men jag ska försöka att sneaka till mig två lektioner, vi får väl se hur det kan tänkas att gå...

Dagens låt: Bad Company- Bad Company. Skön amerikansk rock...perfekt en bakissöndag som inte var bakis... :)

Dagens whoppa: Fått en del vettiga saker gjorda...bara att bocka av på min to-do-list!!

Dagens noppa: Är helgen redan slut? Den började ju typ nyss...aja bara att se fram emot nästa helg som bara kommer att bli ett enda långt äventyr... 


I see a bad moon arising...I see trouble on the way...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0