?

Jag önskar att jag kunde skriva att jag mår bra men det gör jag inte! Tänker inte ägna det mer tid eftersom detta inte är ett forum för klagan...

Fick en oerhört fin komplimang idag av en av mina elever, Nicco, han sa att jag var "the best teacher ever". Visst att de säger så kanske till var och varannan men det var iaf kul att höra. Han och en annan killar är typ ledare i min lilla fanclub jag har på skolan :) Det är iaf vad mina kollegor tror...Nicco har tidigare sagt till en annan tjej att bara så hon visste så var jag en artist...hehe ja jag vet inte men tackar tackar. Sen är det Hector som tycker jag är en gansta... Ja respekt and peace out bro!!

Dagens låt: Give it to me- Michael Jackson feat Slash. 90-talet...vart tog du vägen? Min stora idol i min ungdom. Kan inte undgå och tycka att han faktiskt är lite underskattad...Eller ja inte så uppskattad som han borde vara...förändrade ju åndå en hel värld med sin dans och sin musik!! Men men skandalerna var ju många också....Greater stars have fallen...

Dagens whoppa: Komplimanger...man får för få och man ger på tok, på tok för få!!

Dagens noppa: -


Somliga säger lever i evighet, fast döden är det sannaste som de vet...

Kommentarer
Postat av: malla

kan tänka mig att du är "the best teacher ever"...måste vara riktigt roligt att ha dig i skolan:)

hoppas allt går bra o att du blir frisk snart...låter inte skoj o vara dålig!



nu är det inte långt kvar till du blir 25;)



ha det bäst! puss

2008-11-12 @ 15:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0