Grymt!

Detta event som jag befinner mig i, i detta nu kan beskrivas som grymt! Jag menar inte det bra och coola grymt utan det grymma grymt. Jag sitter nu i skolans lokaler vid en lokal dator, vilket leder till att jag vill formulera mig med ord som inte inkluderar de speciella tre bokstaverna (kunde inte ens skriva det ordet utan att falla dit) vi i Norden har. Den dator jag vid detta nu brukar saknar sorgligt nog dessa tre bokstaver. Men tillbaka till att livet just i detta nu kallas grymt av mig. Som sagt jag befinner mig nu i skolans lokaler eftersom den larare jag skulle ackompanjera har lektion kl 8.00. MEN som det verkar nu kommer denna lektion inte genomforas eftersom lararen i fraga har sagt till klassen att lektionen ar installd. Sa klassen ar inte har heller, men det ar jag eftersom denna person missade att informera mig om mandagmorgonens installda aktivitet! Sa jag kunde varit hemma sovandes nu...Det vill jag kalla grymt!!

Annars befinner vi oss nu i en ny vecka och en ny vecka innefattar en hel last med nya saker som jag bara skall hitta pa. Vad det blir och vad det kan tankas vara...Ja den som lever far se....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0