Jag vill HA!!

Först måste jag ursäkta min bitterhet imorse men morgnar är inte min stil. Åh allra helst inte efter en skitnatt, dvs jag sov inte mycket...påverkas alldeles för mycket av månen då den tenderar att bli full. Att jag ska be om ursäkt har att göra med den lärare jag var bitter på innan eller ja imorse. Jag fick senare reda på varför hon inte dock upp. Det var så att hon i förra veckan på väg hem från affären snubblade lite olyckligt. Nej hon bröt inga ben eller liknande men hon hade en glasflaska i påsen som skar genom en av kroppens huvudartärer så hon höll på att förblöda på gatan. Lite dum jag känner mig då jag klagar över att behöva vara i skolan och inte ha lektion. Men men det kunde ju vart så att hon bara var ledig. Nu var det ju inte så och jag skäms lite...Förlåt!

Fick även paket på posten idag :) Mamma hade skickat ett paket till mig, innehållande mitt nya bankomatkort- ÄNTLIGEN!! Papper till ett nytt körkort...ja igen...Plus lite annat smått och gott...bland annat ett paket som bara fick öppnas på fredag...svårt det var att inte försöka klämma lite extra på då. Men jag stoppa det snabbt i en låda så jag slipper titta på det för då frestas jag inte att klämma på det :) Bra va?! Men iaf, tack för paketet...Väntar nu spänt på koden så jag kan börja handla lite igen :)

Jag har även drabbats av ett fruktansvärt ha-begär efter en Iphone! But why? Jag vill egentligen inte vara en sån materialist att jag vill ha en Iphone men tyvärr är det den bistra sanningen. Jag ska till Belgien i början av december och de säljer dem olåsta...lite sugen blir jag allt på att skaffa en. Men jag vet inte...Jag menar jag tycker inte att det är värt att lägga 2000-3000kr enbart på en telefon. Jag menar tänk vad kul man kan ha för de pengarna samtidigt som jag innerst inne tycker att jag kan vara värd att unna mig det. What to do, what to do? Kommer nog, förhoppningsvis, sluta med att jag är för snål!!

Annars då? Jodå ska inte klaga...trött som vanligt!! Fattar inte hur jag ständigt kan vara så trött...fan något måste jag sakna här som gör att jag tar ut mig komplett. Botemedel: Sova! Japp men det är inte alltid det hjälper men men det löser sig nog innan jag gifter mig...eftersom det finns inte riktigt i planerna för tillfället. 

Jag har fastnat lite i "How I met your mother"-serien för tillfället. Sjuuuukt bra serie...eller naij...I stand corrected it is AWESOME!! Kolla in den om ni har chansen...så sjukt skön humor...Barney är en vän man nästan önskar att man hade samtidigt som det är skönt att man inte har det...

Dagens låt: Sommarkort- Cornelis Wrestwijk (eller hur det stavas) Sjukt fin låt, påminner i mycket om min far. Har även ett och annat fint minne till denna låt. Så mycket känsla som kan komma i musik- Underbart

Dagens whoppa: Jag fick sluta tidigare idag och kom hem runt kl 12.00- whoooooppa

Dagens noppa: Okej jag klagar mycket på att jag är trött etc. Men jag tror att jag kanske börjar bli lite sjuk!! Känns som jag har feber men hoppas på att det bara är inbillning eller "tycka-synd-om-mig-själv"-sympton. Vill inte vara sjuk...det är så mycket roligare att vara frisk.


This week is gonna be LEDGEN....wait for it....and I hope your not lactosintolerent, that's right...DAIRY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0