Mouhahaha

Nu smider det planer i huvudet på mig. Jag har så mycket kreativitet som måste få komma ut. Jag har vissa planer som jag sätter i verk så får vi ser hur de går :) Mouhaha 

Annars bra- har haft en bedrövlig dag idag i skolan men sånt inträffar ju ibland också. Ibland går allt precis som man vill och tänkt, ibland vill eleverna något helt annat. Men det är förrvisso det som är lite charmen med att vara lärare också...eller??!! 

Imorgon ska jag ha lunch här med mina kollegor :) Det skall bli roligt så jag har ikväll försökt att fixa svenska köttbullar. Ska inte skryta men de kan vara de godaste jag någonsin ätit, my gooood! Sen Skagenröra eftersom de inte har det i detta land, det enda jag saknar i röran är dill...Vad tusan heter dill på engelska? Och än mer på spanska? Skit sak samma det finns inte i min röra iaf...Men som sagt det skall bli kul att ha dem över på en liten lunch. 

Har även vart och kämpat med backen från helvetet idag...den kändes nästan ännu brantare idag...Är det möjligt? Sedan försökte jag att hitta en ingång till stadion i staden för att köpa biljetter till söndagens match som spelas mellan Real Valladolid och Real Madrid. Skulle vara så sjukt kul att se men med min tur lär det väl inte att hända...Lite så jag jobbar! Men iaf jag smög omkring hela stadion som ett efterhängset fan som försökte få en glimt på grabbarna :) Kanske skulle vara något att satsa på hehe. De spelade faktiskt match ikväll så de var där när jag smög omkring. Dessvärre såg jag inte svensken så jag kunde fråga var inköp gjordes...det hade vart något det!! Ska försöka på nytt imorgon!

Dagens låt: Next year- Foo Fighters. Ah ren njutning, allra helst i live-tappning.

Dagens whoppa: Mitt storkok i köket. Hemmafru, jag? Jajamänsan...å mina köttbullar...mumma

Dagens noppa: Kan min kod komma till min mor någon gång. Jag har ett par skor som vill bli upphandlade...:)


I got the gift of one-liners and you got the curse of curves...

Kommentarer
Postat av: ...och Suz!

Fadder Sofi ÄR LIKA MED kreativitet!! :D

Härligt att få känna av ditt glada humör och härliga engagemang...även om det inte är lika starkt i skriftlig version som i muntlig :P MEN STARKT NOG ATT HITTA HELA VÄGEN TILL LINKAN!



Verkar som du har en bra tid som lärare i spanien, trevligt trevligt.



Du är saknad ska du veta, MÅNGA stora feta gigantiska kramar!!! OCH mycket kärlek såklart!

PUSSAR

2008-11-13 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0