Ont det gör ont!!

Haha då var man inte ung och oförstörd längre...eller ja mina skrapsår från i fredags är ännu lite ömma! Men lite blåmärken och skrapsår får man räkna med :) Jag ångrar ingenting!!

Imorgon ska jag ha två lektioner alldeles själv utan lärare närvarande :) Det har jag haft förut men denna gång visste jag om det lite i förväg vilket är ett nytt grepp. Men det har även gjort mig lite nervös...En av klasserna har jag nämligen inte undervisat tidigare, den andra klassen är min 4:a som jag har typ varje dag så de skall inte bli några problem med. Dock är det lite kul eftersom den lärare som skall "hjälpa" mig att ha koll på klassen gör sitt första jobb som lärare. Sedan är ju alla lektioner jag har och närvarar på engelska. Men denna nya lärare, Olivia, kan inte riktigt prata engelska...det tog mig cirka 20 minuter att försöka att förklara bara var vi befinner oss i tre klasser och att alla inte är på samma område...Puh detta kan bli intressant. Känns kul att jag är mer behörig än denna människa och hon är 20 år äldre än mig :) Ja jag gillar't!! 

Så nu ska jag planera klart mina lektioner så jag är redo imorgon :) Den första lektionen går av stapeln kl 8.00 imorgon så då gäller det att bring my A-game....

Dagens låt: Infest- Papa Roach. Rolig låt blir lite glad av den, varför vet jag inte...heheh

Dagens whoppa: I feel good...but I know that I shouldn't :) hahaha Men det gör jag och det förtjänar jag!! Snart blir det nya skor :)

Dagens noppa: Det är match idag Real-Real och jag får inte vara där och kolla...dumma biljetter att ta slut och vara så dyra...Men siktet blir inställt på en annan match.


Hey are you okay? You look pretty low...very handsome awkward... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0