Tankekraft!

Asså tänk vad mycket enklare livet skulle vara om man kunde flytta saker med bara tanken. Ofta kommer man ihåg vad man ska ha när man ligger sådär extra skönt i sängen eller soffan och bara tanken på att resa sig upp är skrämmande. Tänk då bara att kunna tänka tanken kolla på saken och Kazaim...rakt i handen! Jag vill också vara en superhjälte...Tänk vad mycket enklare livet skulle vara :) En annan sak jag har tänk på är alter-egon. På film har en del karaktärer alltid coola alter-egon som gör allt det där om den vanliga människan inte klarar av eller vågar. Jag borde skaffa mig en sådan...frågan är bara vad mitt alter-ego skall heta och vad dennes speciella särdrag skall vara...Jag menar hon måste ju vara speciell, hon är ju ett alter-ego liksom!! Mmmm det får bli en nöt att klura på...

Idag är annars en väldigt bra dag...Jag har fått en del gjort borde göra mer men funderar på att snart knyta mig eftersom jag har en sjukdom i kroppen som sprider sig för varje dag och jag har inte råd att bli sjuk nu. Det händer alltför mycket kul nu så jag måste vara frisk!! 

Det börjar bli kallt här, brrr, fram till idag har man kunnat sitta på bryggan på stranden och kicka tillbaka ett par kalla öl. Nu skulle det bara vara kallt och eländigt och ölen skulle behövas bytas ut mot något mycket starkare för att ens kunna parkera rumpan på stranden. Men men jag vet att det är snökaos i Sverige och det är vi ganska långt ifrån här mina vänner. Men kallt börjar det bli och jag tycker att det är mysigt! Eller ja iaf en vecka eller två...sen får det vara nog!! Inte för mycket av det goda...isch!

Dagens låt: Iron man- Black Sabbath...Kan inte gå fel med lite Ozzy och grabbarna. Min nya fascination för amerikansk rock kan vi tacka Supernatural-seriens soundtrack för...Underbar musik...som ljuv musik (döh!) för öronen...

Dagens whoppa: Ny mat som jag har hittat och det stod på matsedeln idag...Mycket gott och välbehövligt!

Dagens noppa: Jag är alldeles för lat...Skulle kunna få mycket mer gjort men väljer horisontellt läge alldeles för många gånger...Skämmes gamla kvinna!


Bad company till the day I'll die... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0