The night was awesome!

Jag tror jag måste sluta titta på "How I met your mother" jag citerar dem hela tiden. Men by god thats a good show!!

Ja igår fyllde jag 25!! Närmare 30 än 20 nu- kul...NOT! Men det är ett steg vi alla tar förr eller senare...Hur som dagen var mycket bra, blev väckt av sms alldeles för tidigt på morgonen. Men det kan man förlåta när det är en av ens bättre vänner som messar och grattar en. Jag fick mycket fina presenter...ja jag hade faktiskt ett par på lager :) Av mamma och Heikon fick jag ett armband matchande till det halsband jag fick av mina kära moster i examenspresent. Thomas Sabo är på uppgång nu...dock var det lite svårt att själv försöka att trixla på sig armbandet så det har fått stanna hemma när jag vart ute och fart. Sedan fick jag pengar av mormor och av Pirjo och Jerry- Mycket uppskattat :) 

I torsdags hade jag ju för övrigt flickorna från jobbet över på en liten lunch, mycket lyckat!! De älskade köttbullarna och skagenröran, men jag menar hey, vem skulle inte göra det, hehe. De var så gulliga också jag fick en tårta av dem :) När jag var ute med disken så tog de fram tårtan satte ljus i den och skrev mitt namn. Så när jag dök upp så sjöng de för mig...hemskt trevligt...Blev lite rörd faktiskt!!

Åter till gårdagen, eftersom det var min födelsedag så tänkte jag att jag skulle fira storstilat med skumpa eller rättare sagt Cava, som en viss grefe skulle rekommenderat. Problemet var ju bara att jag var själv, men ingen fara på taket för det...flaskan lyckades tömmas och sedan bar det iväg för att träffa mina kompisar. Planen var att äta lite tapas och senare satsa på fyllan. Kvällen var mycket bra och jag hade skitkul...jag tror vi var på närmare 10 barer men det var riktigt nice :) Uppdraget fyllan lyckades också...så idag har jag skrapsår på ben och knän. Gravitationen kicka in igår och ville dra mig till backen. Å jag menar man bråkar inte med gravitationen...heheh...Kanske det kan bli ett ärr så kan jag alltid säga; Å det här ärret fick jag min 25 årsdag då jag var ute i Spanien, haha!! Men iaf summan av kardemumman the night was ledgen...wait for it...dairy :)


Tusen tusen tack för alla gratulationer igår...Förlåt att jag inte svara er men det skulle blivit så dyrt!! Men som sagt tack för gratulationerna, värmer mitt, nu i äldre version, hjärta :) 

Kommentarer
Postat av: Linda

glömde säga det igår men ett jättestort grattis!! vilken tur att du hade en underbar födelsedag. hoppas fortsättningen blir lika bra och det ska bli kul att ses igen till g-festen! puss o kram

2008-11-15 @ 17:44:50
URL: http://lindafrodin.blogg.se/
Postat av: Ingela

Congrats!!!!!!! Detta skulle naturligtvis ha skickats i fredags men somnade i soffan... Det märks att man inte är 20 längre =))



Pussar o kramar kusin

2008-11-16 @ 18:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0