Å Sofi hon är trött...

TLöTT...Jo det är jag for sure. Men just nu är jag även lite förrvirrad över vad som händer i min lägenhet??!! Det låter som det är ett barn här...men jag har ingen aning. Kanske skulle våga mig ut och hälsa...Om det är ett barn så kommer nästa fråga..Vems är det?? Jag menar jag har inga vad jag vet och Paula är inte här. Det kan bara betyda att det tillhör Daniel...öhh va?? Har han en mini...Mm måste luska lite. Kan ju vara så att hans tjej har en knodd, mmm mystiken tättnar!! 

För övrigt är jag ganska trött. Spanska skolan är inte som svenska, det vill säga att ljudnivån ligger typ på 130 decibel. Om de där ljudkillarna som förbjuder för högt ljud på konserter skulle vara i en spansk skola skulle inte hårdrock vara så farligt sen. Alternativt att de säger nej till ljudnivån i skolan...Sen tror jag att man blir lite grötig i huvudet av att prata och förstå ett annat språk hela dagarna. Men det går uppenbarligen bättre och bättre måste jag säga...Kan till och med konversera lite på spanska :) Hurra för mig!!


Dagens låt: Mary Malone- Okänd (för mig). Det är en irländsk traditionell sång, så det skar lite extra i hjärtat då jag hörde den på musiken idag. Irland är verkligen lockande. Inte så att jag är bitter men det hade vart kul :)

Dagens whoppa: Jag städa mitt rum, fick tummen ur och bara gjorde det...

Dagens noppa: Så trött på skvaller och förtal att jag bara lägger ner hela skiten. Tro och tyck vad ni vill, jag bryr mig inte längre. Livet är för kort för att haka upp sig på småsaker...


This is not Goodbye...this is I can't stand you!! 

Kommentarer
Postat av: L

Idag tänkte jag att jag skulle gå över till dig. Sen slog det mig att du inte är kvar. Följer bloggen här och är imponerad och stolt över dig. Du är bra!

2008-10-08 @ 22:35:49
Postat av: Ida

Vadå skvaller och förtal?? Vad är detta?

2008-10-09 @ 19:48:57
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0