Det är inte alltid det går som man vill...

Jag hade hela min kväll utstakad för mig. Det var slappa hela dagen, kurera mig och sedan bara glida ner i soffan med snask och njuta av en av min absolut favvofilmer. Nu blev det ju inte riktigt så...Dock fick jag se den omtalade Camp Rock idag med de bedårande Jonas Brothers. Måste säga att filmen inte imponerade på mig men jag kan förstå all hysteri från alla tonårsflickor kring dessa pojkar. Man har väl själv vart i den ålder och trånat efter någon alldeles speciell. Även om jag skäms lite för det idag så var denne specielle för mig Nick i BsB....Inte riktigt min kopp av idag. Men jag var alltid lite svag för knasbollen A.J också!! Åh den ungdom vart har du tagit vägen??

Iaf det blev inget mys och det blev ingen film ikväll...buhu. När kvällen närmade sig tog jag på mig kläder och gick ner till stranden för att sitta, lyssna på musik och bara vara. Vilket var helt okej och väldigt skönt. Ikväll var den en sån där riktigt varm sensommarkväll här och det var bara att njuta. Jag antar att de kommer komma allt mer sällan här också :)

Sen när jag kom hem var alla hemma. Paula+ pojkvän och Daniel! Det är det som är nackdelen med att bo tre i en lägenhet och bara en tv. Det gäller liksom att vara först för att kunna få kolla på det man vill. Å det var ju uppenbarligen inte jag!! men men det var trevligt iaf. Jag har spelat PS3 hela kvällen istället med guidning av Paula på spanglish...mycket underhållande. Så det blev en myskväll allihopa istället för jag ensam med snask. Vet inte vilket jag föredrar mest måste jag säga :)

Dagens låt: Any other way- Backstreet Boys. Ja jag vet men all nostalgi blev för mycket. Hörde till och med en gammal dänga från deras andra album som aldrig ens blev singel när jag var å shoppa igår. BsB lever!!

Dagens whoppa: Jag har lagat mat så jag har iaf 4 dagar framåt. Skönt slippa att slava framför spisen ett par dagar iaf. Ja okej, skyldig, jag är lite lat!!

Dagens noppa: Nu räcker det med sjukdom. Imorgon är du borta okej...

 Glömde ju berätta att nu har jag laddat ner lite spanska kurser på dator men hjälp av min tålmodige bror, tack TOM, så nu jävlar ska språket börjas att tjötas. Vänta ni bara...snart kan jag detta språk också...


I gave myself away completly but you just couldn't see me... 

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är utmanad i min blogg =)

2008-10-12 @ 21:45:57
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0