Dramaqueen, why thank thy...

Usch vad jag är trött. Helt sjukt sliten vet egentligen inte varför heller. Det är ju inte så att jag totalt sliter ut mig på mitt jobb. men trött är jag iaf. Kan vara att Daniel och jag var ute en sväng igår och hemma sent inatt men jag tror inte det egentligen har med saken att göra...eller??!

Idag har vi övat Shakespeare med klassen. Det var ganska roligt, de är en flummig och rolig klass. Känns som de börjar att lita lite mer på mig nu också vilket också gör sitt. Imorgon skall jag ha hela lektionen så det blir renodlat drama eftersom de behöver lära sig att ta saker och ting på allvar. Pjäsen i skall sätta upp är Julius Caesar av the one-and-only Shakespeare. De skall anrätta denna fantastiska pjäs på dess orginal språk, det vill säga gammelengelska. Inte världens lättaste uppgift men jag tror att de skall klara av det. Innan jul är det tänkt att denna produktion skall gå av stapeln. Uj uj uj, spännande...

Annars händer inte så mycket roligt i mitt liv nu, jobbar mest går till och från skolan, äter, sover, festar lite ibland. Jag missar ju värsta festen idag i Madrid eftersom jag var tvungen att jobba imorgon. In Flames spelar och jag kan inte vara där...Hade vart så kul att gå och se dem men sometimes lifes a bitch. Men men kommer väl fler roliga, rockiga tåg att hoppa på kan man ju hoppas..

Nej nu ska jag summera för jag skall krypa till kojs...Mer om mina äventyr en annan dag :)

Dagens låt: Pinball map- In Flames. SWEEEEEEEEEEDISH!! 

Dagens whoppa: Jag har hittat en ny väg till skolan så nu är det exakt 1,2 minuter kortare väg till skolan. Goosh!!  

Dagens noppa: Ja inte är det hur pigg och fräsch jag är iaf. Injektion av energi så jag kan ut och springa en vända...dansa hela natten eller åtminstone så jag slipper känna mig sååå trött... 


What if I wanted to break...laugh it all off in your face
What would you do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0