En öl blir så lätt flera...

Precis hemkommen från en kortare barrunda med Daniel. Och med kortare menar jag kortast möjliga eftersom vi enbart var på en bar!! Kan bara bli kortare om man inte går ut alls :) Hehe any way...vi gick ut för att bara umgås och typ ta en öl vilket var en trevlig idé om vi kunde hållt oss till det. Men ni vet vad man säger en öl blir så lätt flera...Men det var det värt det var trevligt och jag prata till och med enbart spanska delar av kvällen. Det kommer sakta men säkert, hoppas bara att det stannar också :) Min bror har ju även lovat att hjälpa till att hitta ett Learn Spanish-program så man kan sitta hemma och tragla samtidigt som man övar i vardagliga livet. För övrigt önskar jag att skolan låg närmare...det är låååångt att gå. Men det kanske behövs röra lite på kroppen för att må bra...hehe eller? 

Dagens låt: The kill- 30 seconds to Mars feat Pitty. Mycket vacker och hjärtskärande sång. Som två olika låtar i original och som akustisk. Me likey a lot!!

Dagens whoppa: Siesta. Jag börjar förstå funktionen med siesta och vi i Sverige har verkligen missat något. Shit vad skönt att komma hem från skolan, lägga sig på siesta och slippa skämmas. Ah jag gillar't.

Dagens noppa: Vädret. Asså här spenderas tid på att göra sig snygg till skolan och så fort man sätter foten utanför huset; Regn. Nej regn + min frisyr funkar inte riktigt....Mer sol i Spanien!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0