Envis är ordet!

Jag är envis! Fråga vem som helst som känner mig. Vissa skulle säga att det är en bra egenskap andra skulle skriva det till mindre attraktivt. Men ibland är det faktiskt bra att vara lite full i fan och ge sig an på att det banne mig skall gå. Och det har jag gjort nu!! Jag ska fan i mig klara den här soppan jag lyckats koka till. Jag skall inte ge upp utan jag skall, JAG SKALL klara det. Vill dock tillägga att denna klara insikt kommit efter att vänner lyckats locka fram det bästa i mig. Så nu skall jag vara den envisa fröken jag vet att jag kan vara. Jag börjar skolan imorgon och har Biologi men det är inga problem för att jag skall klara detta. Jag kan ju skryta med närmare 7,5 hp i ämnet...eller ja typ då jag faktiskt läst Sex och Samlevnad. Men jag menar hej ha det ända fram till april känns lite tradigt men om de vill det så visst. Fine by me! 

Nu ska jag sova, gå upp alldeles för tidigt imorgon och börja ett nytt liv som en ny positivare människa. Yeah right :) skämt åsido men jag tänker iaf gå upp och gå till skolan. Ett steg i rätt riktning, eller?!!

Dagens låt: So what- Metallica. Jag säger bara So what!!

Dagens whoppa: Jag har ett lokalsinne som jag har börjat bruka i staden för att hitta :)

Dagens noppa: Kommentarer överflödiga


Jag vill, jag ska, jag måste och jag kan!! 
- Så det så...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Som du kan!

2008-10-07 @ 12:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0