Helg, helg helg :)

Det är alltid skönt med helg tycker jag..man kan sova hur länge man vill och bara chilla liksom. Det har jag verkligen gjort denna helg, bara tagit det chill för att försöka att kurera mig. Men till vilken nytta jag är fortfarande sjuk. Men jag tror att jag skulle vart mer sjuk om jag legat och kravlat i något gatuhörn natten mellan fredag och lördag. 

Det tråkiga är bara att det finns så lite att hitta på liksom, kan bara städa rummet så många gånger eller kolla på så många webbsidor. Men jag har varit så pass duktig att jag har förberett skolarbete till nästa vecka så nu slipper jag att planera det i veckan :) Heja mig!! Ibland är jag lite bra iaf, hehe!! 

Eftersom jag inte har så mycket att berätta till följd av att jag inte gjort så mycket idag blir det ett kort inlägg. Eller jo jag har fått stryck av Paulas pojkvän Pierre i fotboll i 2 matcher; 10-1 och 10-0. FiFa fotboll suger....nej jag är bara så fruktansvärt dålig på att leka med joysticken som man ska!!

Dagens låt: Times like these- Foo Fighters. Mycket fin låt. Dave Grohl- behöver jag säga så mycket mer??

Dagens whoppa: Framförhållning är numera ett ord som jag vet hur jag kan bruka till min fördel...

Dagens noppa: Quiktime på min dator. Att den ALDRIG vill fungera...Dö en långsam död du materiella ting!!


Lägger upp en bild på min favvoanka i parken i brist på annat kul :) Det är den till vänster, med lite mattad näbb. Man kan typ lära den trick såå söt...Så nu vet ni det också haha


Another day has come and gone away...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0