Hurra för mig (nr 2)!!

Har vart på bio, sett en film (dööhh) och nästan förstått hela filmen :) Det kan ju tilläggas till detta att filmen jag såg var brittisk men dubbad till Spanska. Så ett litet hipp hipp hurra för mig...Åh hurra.. :)

Jag börjar få lite fjärilar i magen...nej jag är inte kär eller magsjuk. Jag är ressjuk!! Jag ska till Madrid på fredag, det skall bli supernice!! Ska dit på möte men sen skall jag och Therese stanna där för att göra huvudstaden...Kan bli lite av en upplevelse, kul som fan ska det bli iaf. Skönt att byta miljö om det så bara är för en helg.

Mitt rum är för övrigt en enda röra just nu!! Kläder har på ett mystiskt och för mig helt överraskande hoppat ut från garderoben och lagt sig på alla ställen som finns i mitt rum. De är smarta också, de där kläderna, för det kommer inte bara attackerandes i prydliga led utan de bänder sig åt alla möjliga håll och kanter...Hur skall jag kunna jobba med det? Svaret är enkelt: Jag får ta i med hårdhanskarna...Imorgon är det jag som städer- den saken är säker iaf!! Jag protesterar mot attackerande kläder och papper som inte vill ligga i en prydlig hög på bordet...

Haha en rolig sak hände på musiken idag, ja jag undervisar musik också! Vi pratade om svenska band och så vidare, jag tyckte att det var ett ypperligt tillfälle att promota min alldeles egna lillebror och dennes band; First Day Off. (www.myspace.com/firstdayoff) Det roliga var bara att jag fick både spela deras musik, visa upp deras hemsida samt ha en gissningslek om vem som var min bror. För er som vet vilka pojkarna i bandet är så gissades det främst på Adde och Matte som min bror och sedan Tom.T. Min riktiga bror var alltså den de trodde sist var min...ja bror! Hehe men det var lite kul, flickorna verkade tycka att de var lite häftiga med sina tattoos och allt...Haha skoj! vad gör man inte för sin familj! Så nu finns det en liten fanclub i Valladolid till First Day Off....Bara så ni vet :)

Dagens låt: Time is running out- Papa roach. Kan inte må dåligt av denna låt...Owowoahhh owoahh...

Dagens whoppa: Min månad i Spanien...kan vara det mest seriösa förhållandet jag haft på länge...Fast när jag skriver så blev det nästan mer deprimerande än en positiv sak...hmm

Dagens noppa: Klädmillisan i mitt rum. Jag skall sätta hänglås på gardeoben och avlyssna den för att få reda på General Mysbyxas nästa drag...Tro inte att ni skall vinna mot mig...mouhahaha


The past is only the future with the lights on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0