Hurra för mig!!

Idag firar jag 1 månad i Spanien. Jisses tiden bara flyger förbi...Jag har på en månad varit i en känslomässig berg-och dalbana som skulle få Balder på Liseberg att blekna. Mina toppar har varit höga men mina dalar även djupare. Nu har jag dock kommit till insikt med att det faktiskt är ganska okej här...Kan vara det faktum att jag nu har folk att kalla mina vänner, fattar lite mer av den utländska de talar här men också att skolan går kanon :) 

Visst kommer magkänslan då och då hur kul det skulle vara hemma och vad skönt det vore att bo där man vet hur saker och ting fungerar. Men jag menar det är lite utmaningen och äventyret också. Se på mig, jag bubblar av positiv energi idag. Kan vara att idag är en bra dag och jag är glad att ha så fina vänner hemma, en underbar familj, en alldeles för lat gris, även känd som hund eller Dundee och även börjar skapa mig ett liv här. I like it!!

Nu ska jag siesta lite senare skall jag träffa mina vänner för att gå på bio. Run, fatboy, run tror jag filmen hette, dubbat till spanska...Skoj!! Haha nej men det skall nog gå bra...hoppas jag!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

har det verkligen gått en månad?! jisses!!! vad har jag gjort eg här hemma under denna månad??? men skönt för dig att det börjar ordna upp sig å att du känner att det blir bättre å bättre.



puss på dig gumman

2008-10-22 @ 19:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0