Joråsåatté

Jag är trött trött trött...och jag är trött på att vara trött! Jag vill vara pigg, fräsch och uppleva saker hela tiden. Jag vet inte varför, om det är sjukdomen eller det faktum att jag dagarna igenom alltid snackar på ett främmande språk. Sånt kan ta på en människa!! Tror jag iaf...ja nu säger vi att det är så..

Jag glömde ju att berätta stora nyheten. Mina buddies var på tv igår. Nej okej inte mina vänner, kompisar eller polare direkt, mer kanske bekanta!!?? Eller? Nja jag vet inte...låt oss säga så här, vi känner igen varandra och hejar och växlar några ord när vi ses..Hej-kompisar kanske?? Hur som helst de var på tv igår, asså tv i Sverige inte Spanien. Det hade vart lite skräll, hehe! Nej men SVT har ju dragit igång sin Dansbandssatsning Danskampen och igår var mina "vad-vi-nu-ska-kalla-dem-"kompisar med; Scotts!! Haha coolt och det roliga var att de gick vidare...Bra jobbat killar! Ni alla vet ju att jag har haft mina stunder i det djupa träsket kallat Dansbandsträsket, och det var under denna period jag (och min vän Erika) upptäckte Scotts. Mer av en slump faktiskt, de spela på en kryssning som vi var på och sen spela de med Barbados i Motala- vilket resulterade i att vi faktiskt tyckte att de var ett helt okej Dansband- eller ja mer pojkband :) Men iaf de var på tv igår och de gick vidare...Grattis!

Annars tror jag att jag förtäljt alla detaljer som är värda att nämna...Metallica imorgon...håll alla tummar ni kan för mig...James here I come!! Haha kul att prata om hur insatt man är i dansbandsvärlden för att sedan avsluta med en session Metallica...Världen är bra strange ibland :) Men sån är jag, när det kommer till musik kan jag tugga i mig det mesta!!

Dagens låt: Nå skrufva fiolen- Sven-Bertil Taube. Ja som sagt svängigt i musiken :) Men den är så svensk och på svenska...det skall icke förringas ibalnd. Sen tycker jag att den är ganska klämkäck också...Inget man hittar på Youtube skulle jag tro, hehe

Dagens whoppa: Min skobutik som jag bara älskar...där ska jag spendera euro!!

Dagens noppa: Önskar fortfarande att jag var hemma för en sväng, bara för att trösta, luta sig mot eller bara prata lite med. Gumman...du vet!! Jag finns här för dig och hoppas med varje liten cell i kroppen på att det skall bli bättre...


Who are you now? Are you still the same or did you change somehow?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0