Många bollar i luften...

Nuså nu börjar det bli fart på sakerna här. Jag fick ett jobb igår som innebar att jag ska undervisa 2 pojkar i engelska 1 timme två gånger i veckan. Idag fick jag mitt andra jobb som innebär att jag skall ha en pojke, hämta honom från skolan och undervisa, hmm ja snacka engelska med honom i en timme varje vecka. Så det är nice.

Men sen har jag fått värsta ansvaret på skolan också. Dels är jag ansvarig för ett filmprojekt för hela skolan som innebär att alla årskurser skall se 1 engelsk film i gång i månaden. Det med efterföljande diskussioner eller frågepapper så att man vet att de fattat filmen. Sedan har jag blivit chef för att sätta upp en pjäs med årskurs 9 inför hela skolan. Jag fick det jobbet eftersom jag är "an expert". Det med hänvisning till att jag har Drama som ett av mina ämnen i min examen. Sjukt kul :)

Så nu har jag en massa att göra...men det gillar jag verkligen!! Men jag missa min siesta idag för jag var på "jobbintervju" så det börjar kännas men som sagt...Hellre detta än att sitta och pilla naveln! Kul att man får så sjukt mycket ansvar på ens skola också. Är ibland svårt att veta hur mycket man kan ta på sig utan att trampa någon på tårna...

Dagens låt: Standing in the rain- Billy Talent. Sjukt bra gung i låten...I likey a lot :) Grooove, mooove and feeeeling!!

Dagens whoppa: Valladolid, jag gillar staden mer och mer för varje dag. Men det kan även bero på att det är ett tidsbestämt straff jag har fått här :)

Dagens noppa: Tvätt, de samlas alltför fort i en armée som vill krossa dig. De kommer i alla olika former och storlekar och till och med färger. Beware of the Tvätt!! Snart kommer en hög nära dig vara överbelastad och klar att lastas in, stryckas, vikas och sorteras nära dig...


I got my rockmoves and I don't need you
Guess what I'm having more fun, I gonna show you...


Kommentarer
Postat av: Bror

lyssna på

peace signs/index down - gym class heroes

cookie jar - gym class heroes ( BÄST JUST NU)

fix your face - travis och DJ AM (sök på youtube, härligt parti med jhonny cash i mitten av låten!)

newport living - cute is what we aim for ( engentligen alla låtar med dom är sjukt bra, ladda hem skivor med dom om du inte har!)



bra tips så du håller das party moo up!

2008-10-15 @ 11:19:05
Postat av: Bror

GLÖM INTE FIXA "fringe" HELER! så äckligt sjukt bra serie!...



2008-10-15 @ 11:22:41
Postat av: malla

vad kul att du har fått lite mer att göra:) o lite mer ansvar...o hoppas förkylningen har släppt! ha det bäst...puss

2008-10-15 @ 15:05:46
Postat av: Ida

tvätt är kass.. och sen när de blivit för mycket blir det ond cirkel.. man tvättar ett par maskiner, men har ändå för mycket kvar.. som man inte orkar tvätta förrän efter en vecka till.. då det tillkommit massa mer.. mer mer mer

2008-10-15 @ 21:58:38
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0