Mmm längtar till ikväll :)

Idag har jag planerat att göra absolut ingenting...Jag har ingen lust och jag känner bara för att mysa i mitt hem. Vi har fått en massa nya tv-kanaler så det finns alltid något att titta på. Imorgon skall jag dessutom kanske på utflykt till Salamancka så då måste man vara pigg och fräsch. 

Men ikväll, ikväll händer det något riktigt stort...Mmmm vad jag längtar! Min absoluta favvofilm är på tv, jag vet inte hur många gånger jag har sett den men nu skall jag se den ytterligare en gång; De tre musketörerna!! Hipp hipp hurra...Jag måste ner till affären och ladda med lite frukt och glass. Jag har kommit på hur fantastiskt gott det är med melon och apelsin. Varför har jag inte kommit på det tidigare?? Iaf mysfaktorn är hög och jag har en ny tröja som skall mysas i. Plusa på mina velourbrallor på det så fattar ni att det är en helkväll :)


All for one and one for all...

Kommentarer
Postat av: Frida

Med en velourbralla på kan det aldrig gå fel=)



Puss puss gumman

2008-10-11 @ 15:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0