Money for nothing

Okej okej...Jag har blivit rånad på en jäkla massa cash så jag ska egentligen inte klaga men jag menar mitt jobb idag. Jag fick betalt för att spela tv-spel med en kille i 1 h. Asså det skulle jag kunna göra gratis :) Förstå mig rätt, jag klagar inte bara ett trevligt konstaterande!

Nu har jag förberett klart en del av mina filmer. Det visade sig att vi inte hade VHS i detta hushåll, vilket för övrigt är ovanligt lite varstans nu förtiden. Men iaf för mig innebar det att jag inte kunde kolla och göra frågor till en av filmerna. Dock gjorde jag min Shrek 2...Det är en liten solskenshistoria den där Shrek, blir lite glad i kroppen! Skönt att det är såna känslor som svallar upp istället för andra...I andan för filmerna så fick jag en brutal realitychock idag. Jag var och hämta klasslistor för samtliga klasser som jag har vilket gjorde att jag fick listor med deras persnr. Jisses de äldsta är 10 år yngre än mig! 10 ÅR!! Jag är alltså MINST ett sekel äldre än samtliga av mina elever...O boy börjar bli lite gammal det vill jag säga...Usch

Dagens låt: Your love is just a lie- Simple plan...Your love is just a...wait for it, wait for it....lie...å andas!! Så roligt :) Men en ganska trevlig lite sång ändå...

Dagens whoppa: Sofi har koll på sina sakeroch ligger i någolunda fas...det var ett tag sen nu :)

Dagens noppa: Det är alldeles för lång tid kvar tills jag kommer hem...Börjar suga lite i svensktarmen nu!!



För er som glömt hur jag ser ut, haha...Jag hade iaf tur med vädret!!


Med Hamster i famnen...även om det ser ut som om han inte riktigt vill vara där :)


Romero a.k.a The Donkey who ate my sweater...Bad donkey!!


Avslutar med en höstbild från stadsparken här...Mycket fridfullt ställe

Haha spanjorerna är roliga de...Daniel kom precis nyss å fråga om jag ville hänga med ut på en öl. Jag brukar ju inte vara den som tackar nej men idag ligger jag nedstoppad i min säng. Skall bara skriva klart detta så ska jag släcka lyset och somna sött...Men som sagt det där med tider på dygnet, kan tycka att spanjorer faktiskt utnyttjar de 24 h bättre än oss svenskar...Men det kanske bara är jag :)


En dag kommer livets låga dö ut, din skyldighet är att fram till dess leva var minut...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0