Mörkt!

Okej okej jag är från Sverige, som ni alla vet, och jag borde vara van med att morgonen på hösten tenderar att bli lite sådär halvmörk. Jag menar hemma är det uschvadmörktjagstannarhellrehemmaidagsolenskinertvåtimmarochdetärintekulblä- mörkt! Men jag tycker faktiskt att det var konstigt imorse när jag knatade upp att det var som att gå upp mycket tidigare än vad jag faktiskt gjorde och det är mörk. Det stämmer inte riktigt med mina egna föreställningar...men visst är det mysigt nu när det börjar dra sig mot höst och man kan burra ner sig i soffa med varm choklad och film. 

Nu ska jag starx knata till skolan, tar ca 30-40 min att komma dit så motion får jag ju iaf :) 

Kommentarer
Postat av: Bror

ny serie du MÅSTE se! "fringe", sett 4 första delarna o det är hur bra som helst!!!!

2008-10-07 @ 12:21:17
Postat av: Karin

Hejsan Sofi! Har precis haft Malla, Frida och Johanna här på fika och dom passade på att tipsa mig om din blogg. Kul att läsa vad du har för dig och lycka till, jag tror du fixar det här!!! Kram

2008-10-07 @ 17:43:18
Postat av: Ida

Jag kikar bara in och säger hej.. love you baby!!

2008-10-07 @ 18:53:08
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0