Move that bus!!

Japp nu har jag inrett min lilla rum med de medel som fanns att tillgå :) Tänkte nu daska upp lite före och efter-bilder på spektaklet...Ty släng dig i väggen här kommer Sofi...


Detta är alltså den berömda soffan med mina kläder brevid...


Närmare titt på min garderob. Känsliga tittare varnas!

      
Lite koll på hur det såg ut innan jag startade mitt stora projekt med att fixa till a la Ty Pennington...

Resultat: MOVE THAT BUS

                   

Ah wow!! Volía... Vilken extrem och makaber skillnad va...Om jag inte blir anställd av "Extreme Make-over Home Edition" nu så tappar jag all tro på mänskligheten...Nävars men lite mysigare blev det iaf...Samt att jag har lite bättre koll på sakerna nu...

Nu är det iväg till affären...ska handlas mums inför kvällen :)

Kommentarer
Postat av: malla

vad fint du har fått det i ditt rum:) hoppas du kommer trivas:) pöss

2008-10-03 @ 13:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0