Nu då?

Idag är jag riktigt produktiv. Jag har redan kört en maskin, den andra är inne nu. Jag har diskat 2-3 dagars disk som varken jag eller Daniel orkat ta tag i innan. Jag har dammsugit mitt rum och plockat iordning. Jag känner mig ganska nöjd med mig själv. Jag har även lyckats att ta mig upp och ha en riktig myslördagsmorgon med frukost framför tv med mjölk och varma mackor. Men nu till mitt dilemma...Vad tusan skall jag göra resten av dagen?? Det är pissväder ute, det vill säga det regnar så ute kan jag inte vara. Jag har ingen lust att gå till stan för jag borde inte handla så mycket just nu. Allra helst med tanke på att euron är ganska hög just nu. Jag skulle kunna plugga, men till vad liksom. Allt jag skall förbereda för nästa vecka är i princip klart. Jag vet inte vad som hänt? Har jag blivit en ordningsam människa? Nej det tror jag inte, bara brist på andra aktiviteter som gör att jag är sjukt beredd på allt som jag faktiskt skall göra. Men ikväll skall det iaf bli lite partaj med kollegorna från jobbet, så det skall bli kul. Ska ta det ganska lugnt dock eftersom min förkylning inte riktigt vill ge med sig och jag är trött på att snora runt hela stället...

Jag har haft ganska djupa och allvarliga funderingar de sista dagarna som fortsätter att snurra runt i huvudet. Allt från ganska vardagliga saker som vad jag ska ta för jobb när jag kommer hem, vart vill jag bo? Till allvarligare och djupare funderingar. Jag drömmer en jäkla massa nu för tiden också. Okej jag har alltid drömt mycket men just nu är det extremt. Ibland vet jag inte vad som har hänt och vad som inte har hänt. Läskigt värre!!!

Aja nu skall jag tillbaka till att göra...ingenting!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0