Så var det ny vecka...

Så var det måndag igen och vilken måndag det har varit. Jag har varit överallt och ingenstans och gjort en jävla massa!! Jag gick upp innan solen, det är faktiskt sant eftersom solen går upp kring 8.30, och jag var uppe kl 06.13. Detta eftersom jag var tvungen att gå kring kl 7 eftersom jag började 8, anyhu...Hade 4 lektioner idag varav en var en helt ny klass årskurs 3 eller motsvarande årskurs 8, på svenska vill säga. Sen var det att knata hem för att laga mat och förbereda min lektion som jag hade på kvällen. Mötte upp med mina smågulliga Pablos och hade engelska lektion i 1 timme. 

Fortsatte kvällen med ett låångt samtal med Sverige och Erika :) Var nere på min favvoplats; beachen. Den kan vara så rogivande och fint. Även om jag inte riktigt drar jämt med fladdermössen som börjar flaxa omkring då solen går ner. Mindre angenämt!! Men ändock mycket fin plats!!

Nu ska jag avnjuta min serie för tillfället; Supernatural och sedan kicka sängen! Jag är så sjukt trött så jag skulle sova nu om det inte var för serien. 
Upp imorgon till en ytterligare produktiv dag...vi kan ju hoppas iaf :)

Dagens låt: Newport Living- Cute is what we aim for. Min bror hade rätt! Låten är väldigt svängig och funkig...Rolig att goofa runt till!! Coolt bandnamn är en extra bonus...

Dagens whoppa: Jag kanske kan få ett fjärde jobb!! Jag gillar att ockupera min tid lite, skönt att ha saker att göra under dagarna.

Dagens noppa: Metallica sålde slut på 30 minuter och jag fick ingen biljett :( sånt tycker vi inte om...


So I run, hide, tell myself of start again with a brand new name...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0