Scotts gjorde det igen :)

Haha mina "det-vi-nu-valde-att-kalla-dem"-vänner gjorde det igen; Scotts gick vidare i Dansbandskampen!! Måste säga att det är skumt att kolla på dem på tv, eller ja via internet som jag gör. Se dem som offentliga personer liksom men jag hoppas att det går väl för dem. På tiden att folk får upp ögonen lite för detta band. Konstigt att tänka på det jag och min partner i crime har gjort med dessa pojkar! Hehe mmm nu blev ni nyfikna va :) Aja tycker att det är skoj att de tagit sig vidare och skall heja på dem nästa lördag också...Heja heja heja...

Annars har det varit en lugn dag, har inte gjort så mycket utan bara hängt, surfat och så. Inte mycket nytt!! Imorgon är det skola och jobb igen...

Dagens låt: Long way to ruin- Foo Fighters. Svängigt...

Dagens whoppa: Solen har hittat tillbaka till Valladolid, whooooppa!!

Dagens noppa: Min hud mår inte bra av detta vattnet som de har här. Eftersom det är så mycket mjuk marmor häromkring så finns det små små partiklar av det i vattnet här. Det innebär att varje gång man dricker u kranen eller tvättar sig så följer det med små delar av marmor som fastnar på kroppen. Jag har alltså en massa sten på kroppen och i kroppen. Inte konstigt att man inte går ner i vikt :)


What made you think that he couldn't find the door in the morning?
When he find that bed so easly in the dark... 

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad synd att inte jag kan skylla på någon marmor=)



puss puss

2008-10-27 @ 11:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0