Snart måndag!!

Då var det snart dags att sluta ha helg igen. Imorgon skall jag jobba min första måndag och börjar kl 8.00 så då blir det upp i ottan. Men det gör inget skönt att komma igång igen. Kicka igång! Idag var jag och mata ankorna i stadsparken igen, de är så söta. De hade ankungar också...mm så sött så. Passade även på att ta en lång uppfriskande promenad runt stan. Det slutade med att jag knalla i 2,5 h, men jag vill här understryka att jag inte var vilse någon gång utan hela tiden visste var jag var. Hitta världens bästa skobutik som jag bara måste besöka i nästa vecka. Det fanns skor där som jag bara måste ha!! 

Annars har det varit lugnt i helgen var nere på beachen igår kväll. Lyssna på musik, drack en öl och bara filosofiera. Det var soft och ganska skönt. Det var fortfarande varmt igår så jag satt i t-shirt och kolla solnedgången. Mysigt! Jag skulle egentligen gått ut igår med mina kollegor men det blev inställt. Så jag fick göra det bästa av situationen :)

Imorgon ska jag försöka få biljetter till Metallica i Madrid och Stockholm. Vore apagrymt att få se dem göra en inomhuskonsert. Men vi får väl se hur det kan tänkas att gå. Håll tummarna!!

Nej nu skall jag göra mig lite krubb att kalasa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0