Sometimes you do and sometimes you don't

Börja bli tröttsamt att berätta hur trött jag är. Men det är verkligen helt sjukt hur trött en människa kan vara. Jag menar jag tror jag skulle kunna sova upp till 20 timmar till ett dygn och fortfarande vara trött...Inte en rolig känsla men vad kan jag göra. Sova...jo ja men vill ju leva lite också. Vill ju bokstavligen inte sova bort min tid här

Berätta igår om att mina elever var så fruktansvärt mycket yngre än mig...Idag kom nästa bakslag...En av dem skall gifta sig! Hur deprimerande känns inte det...här sitter man i Spanien, är trött, har typ ett jobb, ingen pojkvän och ens elev skall gänga sig. Jag måste seriöst ta en check på mitt liv...Men jag vill iofs tycka att det är min elev som tar det stora steget lite för fort. Jag menar vem är du när du är 15? Jag vet vem jag var...en liten tjej som tyckte att Nick, BsB var det bästa som någonsin kunde hända i mitt liv. Fanns väl vissa lokala förmågor till kärlekar också men ingen som Nick. jag vill här påpeka att detta var för 10 år sen och kan inte hållas emot mig. Hey vi har alla varit unga och trott på kändis-kärlek! Min poäng i allt detta är iaf att man förändrar sig sjuuukt mycket. Jag ville helt annat när jag var 15 mot vad jag har idag, eller vad jag vill för den delen. Tur är väl det kanske...någon som sett Nick på länge? Inte den hetaste potatisen i korgen direkt, hehe

Dagens låt: Scotty doesn't know- Lustra. Kaxigt värre i låten, inget man vill få reda på på det sättet kanske :)

Dagens whoppa: Dubbel motion idag då jag knalla till skolan 2 ggr idag, vilket även innebär för den smarte 2 ggr hem. Motionera mera...

Dagens noppa: Så fruktansvärt dåliga mina spanska elever, i skolan, är på engelska. Det är nästan som ett skämt!! Men det är väl därför jag är här också...skulle de vara bättre skulle jag vara arbetslös..Så jag hyllar deras dumhet istället!!


I tried to be someone else..but nothing seemed to change....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0