Svenska meatballz och glass i stora lass

Jag mår inte bra. Idag har varit en trälig dag...ingen lust till att göra något och trött. Till råga på allt har jag märkt att jag flagar (eller hur det kan tänkas stavas, asså när man tapper hud efter solbränna. Det kan ju inte vara med två g tycker jag eftersom det blir som flagga. Men sak samma ni fattar vad jag menar)

Efter ett samtal med min mamma blev jag så hemskt Sverigesugen att jag knalla till affären för att köpa köttfärs och ägg. Tanken var att det skulle lagas köttbullar med spaghetti till middag. Det är ju så mumsigt och härligt svenskt. Blev dock ett litet tillskott på shoppinglistan då jag "råka" gå förbi glassdisken och se såndär god glass på box. Så det blev ett inköp av det också. Den står här brevid mig nu för att bli sådär lagom mjuk så man kan äta direkt ur som de gör på tv. Ja på tal om tv, det blir så min fredagkväll spenderas. Jag tog ut mitt täcke från mitt rum, burrade ner mig i soffan med datorn i knät och glass på bordet. Här skall mysas :) En ensamkväll skall inte underskattas. Jag funderar på att pumpa in "Sagan om Ringen" men den är ju oändligt lång och då får jag sitta här hela kvällen. Måste ju vara pigg imorgon då jag skall få besök :) Ja det skall bli kul...

Dagens låt: Little Death- Plus 44. En trevlig liten melodi som passar perfekt för dagens humör.

Dagens whoppa: Svenska köttbullar och glass. MUMS

Dagens noppa; Hur jag mår...Inte deppad eller så bara har konstig känsla i kroppen. Kanske håller jag på att bli sjuk. NOO me no wanna. 

Nej nu skall jag äta min glass krypa ner under täcket och tänka att IMORGON kommer allt att bli bra....för det kommer det!!!


Hitta en kompis från Sverige häromdagen btw...Och de säger att det bara går isbjörnar på gatorna i Sverige. Jag har nu bildbevis för att det även gör det i Spanien. Även om denna ser ganska skamsen och vilsen ut. Till viss del också ganska hård och stel. Men ändock en isbjörn. HA

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra! Kul!))) (dubbelhaka)

2008-10-03 @ 23:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0