3...2...1...Lets go

Okej...Nu såhär, först välkommen till min nya blogg!! Inte för jag har någon gammal men den här är iaf ny. Ja snart är det dags...Väskan är packad, pass, pengar, pillett och piller. Behövs något mer?? Ja ett glatt och muntert humör och det har jag...eller?? Ska ju inte förneka att det finns en liten klump som bosatt mig i min mage och pirrar lite extra när jag tänker på morgondagen. Men det skall nog gå bra...eller nej det KOMMER att gå bra :)

Jaja nu skall jag hitta min säng och försöka att sova lite inatt. Ska bara se till att jag har allt med mig...jag menar hur fan vet jag vad jag kommer att behöva om 3 veckor?? Jag vet ju knappt vad jag behöver för imorgon ju...Men det är nuet som räknas...Carpe diem, you know

Till sist innan "sömnen"...jag vill säga till alla mina vänner- Jag kommer att sakna er något fruktansvärt men min lägenhet (när jag väl får en) står öppen för alla som vill komma å hälsa på!! Jag älskar er och jag skall bära med mig er i mitt lilla hjärta ända till Spanien

3...2...1...Nu köööööööööööööör vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0