...another day gone by...

Ja ytterligare en dag med nästan 35 grader varmt. Känns sinnesjuk att sitta och sola i slutet av september men å andra sidan är jag ju nästan vid Afrika!!

Stora nyheter idag: JAG HAR HITTAT BURGER KING!! hahah det tog bara en vecka att finna det men det var det värt. Inte för att jag har ätit där eftersom jag inte våga gå in. Jaja låter töntigt men det var helt folktomt så jag kände mig inte speciellt säker på spanska för att våga mig in. Som ni kanske har förstått så är inte engelska ett språk som är vanligt här. Tänk att språkproblem kan vara effektiva ibland....

På vägen till staden hände dock en otäck sak. Alla ni som känner till Roxy-historien kan skratta lite, ni som inte gör det lär inte få höra den här. Eftersom det inte är ett lämpligt forum. Men iaf på vägen till stan drabbades jag och det var då inte att tänka utan bara agera. Men precis som i Roxy-historien så fick det ett lyckligt slut :)

Dagens låt: Our last summer- Abba. Minnen, minnen, minnen hemifrån :)

Dagens whoppa: Min fetaostsallad jag gjorde...smarr smarr 

Dagens noppa: Alla jävla flugor som envisas att sitta på en då man skall läsa och sola...DÖ!!!

 

Att vara borta är som att var hemma bara längre ifrån de man älskar...

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha roxy...=)

läser att du verkar ha de bra iaf..skönt för dej! =)

ska följa din resa här jag med =)

sköt om dej!

puss

2008-09-29 @ 14:11:37
Postat av: malla

haha...ja roxy glömmer vi aldrig;) vilken tur att det gick vägen den här gången oxå...hihi

o vilken tur (lr otur kanske)att du hittade burger king;) ha det bäst vännen! sola lite åt mig me...pöss

2008-09-29 @ 15:39:55
Postat av: Frida

Oj, oj, oj nu fick jag mig ett gott skratt=) Sådana incidenter som Roxy historien går alltid hem, jag as garvar varje gång! Men är dock inte lika roligt att råka ut för dom själv, men det slutade ju lyckligt denna gång=) Vad skönt att du äntligen har hittat Burger King, då kan jag slappna av lite nu då och inte oroa mig allt för mycket för dig nere i Spanien! En hamburgare med lite krispig pommes botar ju liksom det mesta!!!!!!



Puss på dig gumman

2008-09-29 @ 19:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0