asså hur lyckas man

Nu har jag fått ett ställe att bo på. Jag var ute med killen som hyr ut rummet igår och drack några öl och allt känns toppen. Kanske skall berätta lite om stället. Det är en stor lägenhet som har allt som kan tänkas behövas, tvättmaskin, tv etc. För tillfället bor jag i vardagsrummet men kommer att flytta in till ett av rummen då en annan flyttar ut. Efter lite samspråk med "hyresvärden" igår så verkar det som om jag kan få stanna här ändå till April. Det vore ju toppen, jag menar jag bor centralt, billigt och de jag bor med är än så länge toppenschyssta.

MEN...men nu kommer mitt problem. Hahah jag vet inte om jag skall skratta eller gråta!! När jag vakna imorse hade alla redan gett sig iväg på sina uppdrag. Vet bara att killen, Daniel, jobbar och sen vet jag att en tjej typ knappt aldrig är här och en tjej vet jag inte vad hon gör...Pluggar kanske??!! Skit sak samma jag var själv. Går upp och går på morgonens toabesök. Å vad händer när jag sitter där, jo toalettstolen knackar till. Inte så mycket själva stolen som typ ringen. Det låter precis som om något kraschas sönder. I mitt huvud far ju alla möjliga bilder upp på hur det ser ut. Reser på mig och ser att det går en spricka i ringen. Halleluja vad kul...not!! Vad fan gör jag nu liksom...Jag är inte heller helt osäker på om sprickan var där innan eller om det faktiskt var jag som orsaka den. Okej jag gjorde den säkert större men jag kan ju inte ha skapat den helt själv...Eller?

Är inte det ett tecken på att banta så vet jag inte vad som är...Ångest har jag nu iaf- som sagt vet inte om man skall skratta eller gråta!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, ja du lyckas då med det mesta Sofi=) Men det är väl ett sådant tecken från ovan som man behöver!!!



Puss puss

2008-09-26 @ 20:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0