Jag hör hur de ligger med varandra...

... i rummet brevid!! Hahaha bara att blunda och försöka sova. Tips för framtiden; Väggarna är inte så tjocka som de verkar :) (Händelsen utspelade sig för övrigt inatt efter vi kom hem från krogen)

För övrigt var jag ute med mina nya sambos igår igen. Jag testa på staden lite granna. Det är svårt att vara social i ett sällskap dock som bara pratar spanska eller franska. Inget språk är direkt min starka sida men men trevligt var det. Kul att se lite mer än bara väggarna på stället jag bor.

Igår var för övrigt en helt lövley dag, förutom händelsen på morgonen. Efter det gick jag till parken med min Johnny Cash- bok och satte mig. Det var kallt till en början och jag tänkte att nu har väl värmen lämnat oss. Me ack så fel jag hade värmen hade inte lämnat oss utan bara gömt sig bakom ett ganska stort moln. Så vips när solen kom så kom även värmen...30 grader var det igår!! Puh! Soltokig som jag är satt jag i bara linne medan vana spanjorer hade höst/vårjackor på sig. Skumt hur olika man upplever värmen. Sen när jag traskade hem framåt kvällen så gick jag förbi floden i staden och vad hittar jag där om inte en PLAYA!! Woho sola sola sola!! Kanske inte nu men framåt våren så.

Dagens låt (som blir fredagens): Oops I did it again- Britney Spears. Går inget annat då jag men mina enorma fötter klampar i klaveret åter igen

Dagens whoppa: Var är solen?? Den var ju där...och den lös starkt och värmt hela dagen

Dagens noppa: Ensamheten!! Finns mycket tid för tankar och inte alltid av den glada och positiva sorten

Kommentarer
Postat av: Becca

det här med för mycket ensamtid med sig själv e inte alltid det bästa men det löser sig gumman! I promise!



puss på dig

2008-09-27 @ 22:30:23
Postat av: Ida

hahaha!! du får i alla fall höra några ligga.. jag får inte ens det.. och jag är inte alls bitter..

2008-09-27 @ 23:52:52
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0