Jag...Spansk hemmafru??

Solen skiner och allt är tipptopp. Har blivit kallad av ett antal spanjorer att jag är mycket brun och bör vara försiktig i solen. Idag när jag var på playan så låg det till och med några och sola. Funderade på att joina dem men så kom jag på att jag hade andra planer. Planer å planer men att lika vit, svensk och fet i bikini i slutet av september är inte så lockande direkt. Så jag vandra vidare! Dock hittade jag ett gym på stranden som kanske kan nyttjas tidiga morgnar när ingen annan är uppe. De hade en variant av orbitrek, sittupps-sak och bi- och triscepstränare. Ujuj!!

Sedan har jag inte fått mindre än 2 frierier idag??!! Jag som spansk hemmafru, nej skulle inte tro så. Inte med tanke på att det inte var några, ja finns det nån snygg spanjor- känd? Äsch de såg inte mycket ut för världen. Okok jag skall inte vara ytlig men iaf tänder och någonsådär glimt vill jag ändå ha. Så det blev ett nejtack till dem båda :)

För övrigt skall jag följa upp toa-händelsen: Den är nu helt trasig och jag VET att jag inte gjort det. Så summan av kardemumman jag hade inte sönder den. Jag hjälpte bara till lite, oops hehe!

Dagens låt: So what- Pink. Kan inte sluta sjunga den...så trallvänlig och kaxig på ett sånt där härligt sätt. När jag blir stor vill jag bli som Pink!!

Dagens whoppa: "Gymet" på stranden

Dagens noppa: De spanska friarna. Thanks but No thanks!!

Sen vill jag lämna er med ett citat jag tycker är ganska underbart:
Ät precis vad du vill. Du kommer ändå att dö. Du vet bara inte när!

Kommentarer
Postat av: Ida

återkom med ditt whoppa när du använt gymet frekvent mer än en vecka =) din och min karaktär har aldrig varit något att skryta med söta =)



puss puss

2008-09-27 @ 23:56:33
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0