Nyheter :)

Förlåt först för jag inte lärt mig hur man lägger fler bilder under samma rubrik. Men som en finsk man sa till mig en gång; Var sak har sin tid!

Jag tänkte iaf införa, efter att kollat andras supertrendiga bloggar, dagens...Men tyvärr kommer jag inte följa strömmen, eftersom det är där de döda fiskarna "simmar", nej jag kommer göra mina egna dagens. Dels också för om jag skulle ha dagens outfit på menyn så skulle ni efter en vecka undra hur liten min garderob egentligen är...å den är liten vill jag lova. En rosa väska med kläder enbart!! 

Nej jag tänkte köra dagens låt; Den får på nåt sätt representera vad jag känner under dagen. Sedan dagens Whoppa; som är något toppenfenomenalt som hänt under dagen. Går inte att ha en whoppa utan en noppa ( vet dåligt, men det var bara för att det skulle rimma) som då ska väga upp det toppenfenomenala med något uruseltskittråkigtdåligt som hänt eller upplevts... 

Lady and gentelmens presenting to you the very first Sofis Dagens....(publikens jubel)

Dagens låt: All Nightmare Long- Metallica Kort och gott, lite så det känns för tillfället...bara en lång, lång, lång mardröm

Dagens whoppa: Idag får det bli Mamma, Alex, Frida och Malibu - bara en tanke eller ett par uppmuntrande ord kan vara så mycket värt i dagar som denna. Nämner även Pedro, som jag nu döpt det fina blåa giraffen som jag fick av mina FOUL-tjejer. Inte så mycket Pedro än tanken bakom :)

Dagens noppa: Landet Spanien! Jag vet det låter bittert men vad fan kolla upp ett språk som heter engelska...jag vet att 1492 upptäckte ni världen...Men, sorry, har hänt mycket sen dess. Hörrni stig in på 2000-talet- allt är bara lite roligare här!!

När man är ute och reser är det viktigt att tänka på två saker; att lära sig språket i landet man ska till och ha kul. Nu kör vi....full fart...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0