Regnet det bara öser ner...

NOT!! Här skiner solen som vanligt...låter fel men jag börjar bli lite trött på det nu... Man blir trött av att var i solen hela dagen. Idag har jag varit och investerat i min hem imorgon skall det städas. Egentligen behöver jag inte göra sånt men jag tycker att det kan vara kul att ha något att göra. 

Sedan tror jag att jag håller på att bli lite smått galen. Nyss läste jag en bok som hette "Gunnar" av Bob Hansson som handlar om en man som är hjärtsjuk och jävligt bitter. Iaf denne man har diskussioner ständigt i sitt huvud om huruvida saker och ting är. Vilket jag också har börjat att göra ;) Jag kom på mig själv idag diskutera vilken väg jag skulle ta för att komma hem. Jag vägde för- mot nackdelar och kom fram till att jag behövde komma förbi en bankomat som ledde till en viss väg hem...Hahah skumt!!

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag får mitt rum...yipiee!! Ska bli skönt att kunna lägga kläder i en garderob istället för som nu, bokstavligen, bo i en resväska. Så det skall bli roligt...Sen får jag mitt första besök i helgen...Spännande!! Ska bli kul :)

Dagens låt: Scars- Papa Roach. Har inte kunnat sluta sjunga den...jag vill tatuera mig!!

Dagens whoppa: Att farmor blev så glad när jag ringde... :)

Dagens noppa: Mitt skoskav på lilltån...Allt promenerande tar på mina tår...heheh

Kul att min Roxy-historia lyckats underhålla. Jag visste att det skulle dra på smilbanden hos vissa, Frida och Malibu å Johanna...heheh skadeglädjen va??

Det är svårt att gå vilse när man inte har en tid att passa!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha näe inte alls =P

2008-09-29 @ 21:16:04
Postat av: malla

skadegjädjen är ju den sanna glädjen säger dom ju;) hihi

2008-09-30 @ 16:05:36
Postat av: Frida

Kul att prata med dig förut gumman=) Och jag håller helt och fullt med Malla, skadeglädjen är ju den sanna glädjen!!!



Puss

2008-09-30 @ 18:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0