Trägen vinner...

Ja nu har det hänt mycket...Jag har blivit brun...eller ja jag har fått solränder iaf, brun var kanske lite överdrivet :)

Men viktigaste nyheten av allt; Jag har fått någonstans att bo!! Jag gillar visserligen hotellet men det kostar lite tyvärr. Så ikväll flyttar jag in hos en kille som heter Daniel, en spanjor som pratar engelska- Äntligen! I samma lya bor en tysk och en argentinare, båda tjejer. Eller jag tror att tysken var det iaf, aja skit samma det blir nog helt okej skulle jag tro. Då kan man lugna ner sig ett tag iaf. Så efter mörka moln på himmelen igår så har det idag varit solsken!!

Så nu vet jag inte när jag kommer att kunna skriva nästa gång men han hade internet så det blir nog inom ett par dagar. Känner jag mig själv rätt så blir ni inte av med mig alltför lätt. Jag är säkert tillbaka senare ikväll, heheh

Jag har även lyckats att inhandla mig en ny telefon eftersom min tydligen inte funka i detta land. Även med nytt sim-kort. Asså här har man den senaste tekniken och så funkar det inte utomlands. Det skall jag nog ta upp med Telenor när jag återvänder- pracka på en det senaste för ingen nytta. Hua ja jag säger då det!!

Efter alla mina äventyr i staden, var ute på ett nytt promenad stråk idag så måste jag säga att detta är en konstigt uppbyggd stad. Inte så att jag har gått vilse eller så. Eller ja det beror ju på vad man menar med vilse. Jag har ju alltid kommit dit jag ska liksom men det kanske tog lite längre tid än vad jag rälknat med. Men det tycker inte jag är att gå vilse, det är att upptäcka!! Men nu ni, håll i hatten, det finns inget McDonalds eller Burger King i staden??!! But why?? Jag menar va...Var..hur..men..äsch!! Jag har ju typ vart i hela centrumkärnan och det finns inget! Jag menar Motala på sina knappa 30.000 i staden har ju ta mig tusan ett av varje. Men nej nej...Jag bara känner hur kilona rinner av mig...Ingen bakismiddag på McD längre alltså. Men jag fruktar inte jag misstänker att jag snart kommer att hitta ett lokalt hak med minst lika bra utbud. För mina RockamRIng-killar kan jag meddela att det finns Döner :)

Dags för en dagens kanske...blir tidigare idag eftersom jag inte vet hur det blir med nätet senare ikväll

Dagens låt: Broken, beaten and scarred- Metallica OCH The predestrian -Foxboro Hot Tubs 
Båda får representera dagens känslor i kroppen. Den ena mer dyster och den andra lite mer gladlytt

Dagens whoppa: Att jag har ett ställe att bo på. Såklart!

Dagens noppa: Varför har staden ingen playa?? Jag skulle nog vara ganska ensam där eftersom spanjorerna här anser att det är höst. Men det skulle vara skönt att kunna koppla av och sola lite. Soltokig svensk som man är!

Läste en rolig vits i en bok som jag tänkte delge er
Vakt (står utanför ett hipp ställe) och en överförfriskad man är huvudkaraktärerna.
Vakt: Tyvärr du får inte komma in här ikväll!
Gäst: inte du heller tydligen eftersom du står här ute!
Resultat: Portad på livstid från krogen- Hahah men roligt var det!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad glad jag blir nu när du har fått tag i ett boende=) Lite mindre roligt med hamburgarna, men extremt bra för vikten! Du kommer ju vara hur smal som helst när du kommer hem=) Idag när jag var på h&m så tänkte jag på dig....dom hade fått in jätte snygga jackor och byxor i velour!!!!Massor fina färger var det också. Ha en trevlig kväll!!



puss puss

2008-09-25 @ 20:30:42
Postat av: Anonym

2008-09-25 @ 20:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0