Blixtar och duner

Det är få, väldigt få människor här på jorden som förtjänar mitt hat. Men härnere i Valladolid har jag träffat ytterligare en att lägga till min lista...så nu är de 2? 3? Skit samma. Men den människa jag har träffat nu är den mest inkompetenta, värdelösa, icke-stödjande, skämt-till-människa person på länge. Alltså jag skämtar inte om detta...jag vet inte hur många gånger jag har fått förklara saker om och om igen utan resultat. Det värsta av allt! Denna människa är min mentor, min handledarem, min go-to-person här i Spanien! Slemproppar... Nej hon är verkligen ingen jag kommer att sakna det minsta lilla! Usch säger jag bara! 

Nu undrar ni säkert vad som upprör mig och det, det mina vänner ska jag berätta om jag kan strukturera det till att ta text. Denna kvinna lovar saker till höger och vänster, ska fixa det ena, ska fixa det andra- Vilket gör att man litar på att vissa saker förs framåt. Men sen när det väl kommer till kritan, då har det inte sagts ett dugg och medvetenheten om vad som ska göras är värre en den mest korkade Miss World deltagaren...Uttrycket frågetecken får en helt ny mening! ARGHHHH!! Så nu imorgon är det meningen att jag ska ansvara för de jävla filmerna, som jag till en början tyckte var ett kul projekt. Men jag har fått erbjudande att åka med på utflykt i landet istället med år 3 och 4- Vilka var halva av de som skulle se EN film! Så jag tog beslutet att inte visa den filmen denna vecka och flytta den till nästa vecka så jag kunde följa med. Alla glada och nöjda! problemet är bara att en annan film skall visas samtidigt och det skall en annan lärare ta hand om D.V.S INTE JAG...Men, å här kommer det roliga, tror ni att denna människa "visste" detta eller har ordnat en annan lärare (som hon har åtagit sig att göra) Åh svaret bakom låda 3 är: NEJ- skjut mig i benet någon. Så nu blir det förmodligen ingen upptäckarfärd för mig imorgon eftersom jag måste närvara på filmen denna vecka OCH nästa vecka. Hade det varit under ursprunglig plan skulle jag alltså hostat två filmer samtidigt, som att det skulle gå... Dumma jävla kossa!

Do you ever feel like breaking down....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0