Då var det slut

...för den här gången!! Idag åkte Becca hem efter ett par galna dagar, fullt med upptåg!! Vi har hunnit med att vara kulturella, festat alldeles för länge och sett "kaxarna"! Mycket mycket skoj!! 

Igår hade vi sightseeing av staden samt en riktigt stor middag här i vår lägenhet. Kulturer samlade i samma rum; Sverige, Finland, Polen, Grekland, Tyskland, Marocko, Italien, Kroatien och USA. Det roliga var att vi hade inte en enda som var spansk eller från Spanien...heheh kaka söker maka! Becca och mitt bidrag till festen var efterrätt, vi bestämde oss för Kladdkaka och Tigerkaka- en mycket given hit. Vi hade även förberett ägg och kavier- Inte en hit :) Jag undrar varför!! Med på bordet fanns även lasange, kött, sallad, typ veg.sallad, paella och hamburgare. Herreguuuud vad gott det var. 

Så nu väntar en ny vecka med en hel del nya beslut som skall tas och genomföras. Vad mycket lättare saker och ting skulle vara om vägen var spikrak och man gick från klarhet till klarhet. Nu funkar det ju inte så men jag ska inte klaga- jag är ganska nöjd med livet i allmänhet ändå! 


These voices, these voices I hear them and when they talk I follow, I follow I follow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0