Dags att åka till Mexico...

Asså på fest...jag ska inte dit på riktigt. tyvärr!! Eller ja festen är ju alltså inte i Mexico utan temat på festen är Mexico!! Yieha..pang, pang, pang!! Jag älskar ju i vanliga fall maskerader och allt som hör det till men denna gång tycker jag att det är lite knepigt. För det första vet jag inte riktigt hur man gör en rolig mexikanare liksom...för det andra, OM jag visste var tusan hittar jag sakerna? Så lite kreativitet här hemma med sax har det fått bli. Jag tänkte att jag skulle hitta de där Tequila flaskorna Sierra som har en hatt- Sombrero :) Sen ska jag vara en flykting som är på g över gränsen men skitiga och trasiga kläder...Kan bli bra!! Festen ska bli kul iaf. Skönt att träffa lite nytt folk och dricka en eller två goda drinkar:)

Igår lämnade jag av Teija och Emmi på flygplatsen för de skulle hem. Tänk vilken chock vara här i närmare 30 grader och sen flyga hem till runt 10 grader- haha jag är inte avundsjuk på det faktumet! Det var sorgligt att ta farväl av dem även om det är ganska skönt att få tillbaka sitt rum och sin SÄNG! Men jag har haft underbart kul med dem!

Så nu blir det att "vila" i ca 3 veckor innan mamma kommer...Har varit mycket nu med först Becca, sen Teija och Emmi- men jag klagar inte! Det har varit underbart!!


Nej nej...Vi HAR koll!!


Jag är lite trött efter att ha dansat Flamenco med Youri vid Katedralen


Antigen har man såhär kul när man är ute....



eller så här man såååååååååååå här kul...

Det regnade ute, därför jag är tokblött i skallen. Inte för att det var en så smickrande bild ändå heheh...


So what I'm still a rockstar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0