Den där krypande känslan...

Det har väl inte undgått någon att det är finanskris i hela världen och som grädde på det håller vi på att förstöra den värld vi lever i. Det jag funderar över nu är: kommer jag leva till jag blir gammal och hur ser min framtid ut? Jag menar som färdigutbildad skulle det vara skönt att kunna ha en trygghet i form av ett jobb att luta sig tillbaka på men som det ser ut nu så är det som Earth Hour....mörkt! Inte många nyanställer då det skall sparar på resurser hit och dit. Jag har fått erbjudande om att stanna här ytterligare ett år. Ett erbjudande som var dag blir mer och mer lockande..Jag menar jag måste ju överleva på något sätt! Dags att sätta fart och massproducera CV och personliga brev och kasta iväg till allt som hintar om ett jobb. Usch ja...det där med att bli vuxen är inte riktigt min kopp av...

Här kommer iaf lite pix från min underbara resa till London...det var tider då alla mina problem verkade så långt borta...så orelevanta...


Här sitter jag på en betydligt varmare plats än London, då jag är på flygplatsen i Valladolid. Oh ja mitt hår är färgat nu så inte fullt så blond längre :)


Efter att Idas flyg var försenat ca 6 timmar lyckades vi ta oss till London och vårt hostal. Här är vi ute på äventyr dagen efter och Ida poserar glatt framför The Globe- icke att förväxlas med Globen. Detta är alltså där Shakespeare uppförde sina pjäser...


Fortfarande glad :) Med sevärdigheter i bakgrunden


Skugga= Att det fanns sol :)


Förväntasfulla inför Metallica


No words needed


Mr James i öppen skjorta, hehe


Seeek and Destroy....


Redo för nya äventyr i staden


Klassiska dubbeldäckare...


Heheh Tv-serien som rockar

Det var ett axplock av vad som hände i London!! Mycket skoj, upplevelser och skratt blev det!!


Cos everyone deserves the flames, we only do it for the scars and stories...not the fame

Kommentarer
Postat av: Ida

Grym helg!! Som livar upp dystra tankar på framtid..



puss puss!

2009-04-06 @ 16:16:01
URL: http://mira83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0