Jag VANN!

Säg den olycka och bitterhet som håller i sig? Inte min iaf när jag vann en smärre mindre rond mot den elaka häxan i Spanien. Jag var på plats imorse för att ställa upp på allt hon bad mig om då jag vann. Krångligt att förklara i ord, det enda viktiga. Jag vann och jag fick åka på utflykt med mina elever (och andras). Gooooo Sofi!!

Helt underbar dag har jag haft i trakter som påminner en hel del om Sverige så lite hemlängtan kunde jag slänga in idag också. Jag har vandrat bland hästar och kor, gått på stigar där stora kungar har jagat och sen lämningar från tiden innan människan vandrade på jorden (eller hur var det...hmm). Solen har strålat, fåglar har kvittrat och jag, jag har mått bra! Dock har dagen resulterat i en bonnabränna men jag kan ta det...för den här gången!!

Lite gladare, lite lättare- Framtiden är ljus och imorgon ska jag fortsätta jobba på mina planer. Mouhahahaha. Enda sura idag var att jag inte hade med mig kameran för att fota detta äventyr. Men det får leva kvar i minnet istället- helt nöjd kan man väl inte vara...


We are the champions my friends, and we keep on fighting till the end...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0