Lätt förgånget...

Så var jag uttråkad igen...Det där med att vara ledig längre perioder är inte alltid för mig! Visst om man hade typ en triljon på kontot skulle man kunna hitta på saker men det funkar ju inte riktigt så. Istället ska man vara ansvarig och inte sväva ut alltför mycket...Ja vi får väl se hur det går med den saken... Jag undrar hur det ska gå när jaghar ett riktigt jobb och faktiskt har ledigt HELA sommaren...Kanske är annorlunda då, man kan ju hoppas. Idag har jag iaf tagit beslut, beslut som jag hoppas ska förändra mitt liv men vi får väl se hur det blir med den saken. Sikta mot himlen, eller vad är det man brukar säga!

Imorgon kommer iaf Becca hit och det ska bli kanonners kanon. Inget mer uttråkighet...fart och fläkt för hela slanten! Vi får väl se vad vi kan ta oss an för äventyr...men jag gissar en och annan kan det mycket väl bli!!


It's a strange way of saying that I know I'm supposed to love you







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0