Looooooong time no seen

Skärpning Sofi Karlsson! Såhär kan man ju inte behandla Sveriges mest framgångsrika blogg....troooligt!! Heheh. Ujuj vad det händer saker härnere ska ni veta och däruppe också. För tillfället njuter jag av en lagom bakfylla som anskaffades igår då jag var ute med lärarkollegorna. Fick till och med en spansk pojkvän på köpet...Ja det hela kunde varit roligare om "pojkvännen" inte var en kollega och närmare 50! Men jag menar Hey...hehe. Jag kanske ska klargöra att jag alltså inte har en fling med min kollega men han presenterade mig som sin "better half" till alla...Deja vu någon? 

Sedan har jag ju varit i London och sett the one and only totally awesome METALLICA!! Hipp hipp hurra för den. INte nog med att jag fick se mitt älskade band ytterligare en gång, jag fick även se London för första gången. Men detta hade kunnat vara en ganska lam upplevelse om det inte var så att jag delade den med någon...nämligen världens bästa Ida!! Det var så skoj att träffas och umgås och inse att allt är precis som det ska vara...Inte trassel inget krussel. London var för övrigt en mycket sevärd stad och jag vill definitivt återvända dit innan jag blir för gammal. 

Åh Metallica sen då- vad säger man: Top Notch!! Jag tror att mellan mig och Ida så togs det runt 200-300 kort på dem. Något av dem borde ju bli bra hehe!!

Mars var en bra månad. Fall out Boy, Metallica, Ida, London....Nu väntar April och allt vad det fr med sig...Om mindre än en vecka kommer Becca hit och då blir det ut på nya äventyr- Tjofadderittan lambo!!

Jag kommer att slänga upp en eller två bilder här senare...efter jag städat mitt rum och lokaliserat sladden till kameran som har sprungit och gömt sig. Jag har sagt fritt fram men det jäkeln ger sig inte- på med hårdhandskarna och börja gräv säger jag bara...


...Justice is lost, justice is rapped, justice is gone, pulling your strings justice is done
Seeking no truth, winning is all...

Kommentarer
Postat av: malie

har saknat dig på bloggen;) men det låter som du har haft en hel del roligt för dig:) härligt med lite konserter o london på köpet:)

Hoppas du har det kanon där nere!

pöss

2009-04-03 @ 13:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0